20080819

Jah, Kanter ja tema tiim näitasid, et nad on parimad. Super.
Jah, NO99 ei näidanud Kanteri katseid, kuid jutt, mis räägiti võistluse ajal ja pärast võistlust oli minu jaoks äärmiselt hariv. Ma siiski tean väga vähe. Iga asjaga võiks kaasneda suur taustsüsteem, lihtsalt suur taustsüsteem. Silmaring on enamus inimestel uskumatult väike.

Kes soovib, saab Kanteri katseid korrata ja korrata ja korrata siit.

Mulle meeldis see, et teatri keldrisaalis võis kohata inimesi, kel muidu vist pole võimalust teatrisse nõnda tihti sattuda. Üks rahvariietes tüdruk istus vaikselt nurgas, nähtavasti oli ta tulnud linna öölaulupeole.

Comments:
Minu arust ikka päris alatu trikk :(
 
Eilne päev oli Super. Ainuke asi, mis närvi ajas oli see NO99 "trikk". Päästkem Tiibet vabaks või nii edasi. Miks oli vaja lollitada inimestega, kes olid kohale tulnud, et kaasa elada oma rahva tublidele tegijatele.
Praegu oli see lihtsalt mingi reklaamtrikk, tähelepanu, et rahuldada oma mingeid rahuldamata vajadusi. Kas see päästab Tiibeti "vabaks"?!?
Tiibet on saanud nagu mingiks kelguks, millega lastakse liugu, kes rohkem haugub, see saab pikemad linad. Tiibetist rääkida on praegu nii popp, milleks mitte seda ära kasutada. Nii, et "Tiibet vabaks"! No kurat, eilsete trikkidega sa Tiibetit vabaks ei tee, pigem end lolliks...
Kui sul tõesti sport ja Eesti sportlaste edu nii tähtis on, siis miks sedaviisi? PK
 
"Tiibet vabaks!" on romantiline loosung, mida keegi eile ei kasutanud ja sellest polnud juttu. See on utoopia.

Tähtis on saada targemaks, mitte elada oma armsas ja turvalises, kuid imeväikeses mullis. Tähtis on vastu võtta reaktsioone.

Eesti sportlased on tähtsad, nende võidud on raske töö. Usu mind, ega ma ise ka kõigest aru ei saa, et miks nii ja mis on õige ja mis on alatu. Ja ega ma ausalt öeldes täpselt ei tahagi kunagi aru saada.

Kuid seda ma tean, et kui arusaamad ristuvad enda sees ja teiste inimeste sees, siis tekib reaktsioon, millest võib tulevikus kasu olla.

Turvalisest mõttemaailmast väljumine pole väga lihtne ja kindlasti pole see alati eesmärk omaette ja iga tõuge uuele pole tõuge. Kuid tunda ja teada rohkem, kui on piiride poolt kindlaks määratud on hea.

Elagu Kanter.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?