20080830

Noku Maarja on noorelt hukka läinud copywriter. Kes tunneb, see mõistab. Orkut saatis mulle just kirja:
On jälle aeg selg sirgu lüüa ning heita endilt amatööride rüü!
Ma soovin, et meie majja tuleks paar usinat poissi/tüdrukut, kes kannaksid inimestele jooki/toitu ette, kes mõistaks nalja (ka visata) jne. Teisisõnu on meil vaja ettekandjaid/kelnereid.
Tegemist pole nalja ega harjutusega. Ma olin täna tööl ja nii kuri, et ka vene karu oleks mingi hetk nutma hakanud.
Niisiis on see, et ma rohkem ei peaks vabadel päevadel Nokus tööl olema, täiesti Teie kätes.
Nõudke endale parimat, sest mina see ju ei ole :D
Saatke see palun edasi sõpradele, tuttavatele, inimestele, kellega olete vaid korra kohtunud kusagil aftekal jne.

Helistatagu vaid numbrile 53968088 ning asjad hakkavad liikuma :)

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?