20080922

Assapauk on sotsiaalselt haarav algatus-kampaania, kuid põhimõtteliselt olen ka mina Henriku selle mõttega nõus. Suunatud on kampaania suhteliselt rumalale Interneti kasutajale. Suvaliste linkide avamine või oma naise nime panemine parooliks või oma isikuandmete edastamine kahtlasel teel, on minu jaoks väga arusaamatud teod. Milleks hirmutada viiruste ja muu pasaga, parem oleks õpetada inimesi netti efektiivselt kasutama. Ratsionaalsus, oskus töödelda ja leida infot on saanud oskusteabeks.

Ja mac'i inimesena tõesti on osad probleemid pseudoprobleemid.

Tähtis on võõrastes arvutites vajutada "sign out". Seda ma tean. Ja mitte panna igale poole linnukest "Remember me on this computer" ning ka oma läpakat käivitada kiirelt parooliga või üldse mitte vedada oma läpakat igale poole kaasas.

Jah, kõige keerulisem on omada ja vahetada pidevalt salasõna, kus oleks nii mõni number või suur täht. Enamus inimeste salasõna on lihtsad, neid lihtsalt ei ole keegi rünnanud ega ründagi.

Ja loomulikult on nende klippide näitlemisstiil nii toredalt ülepakutud, et seda on lustlik vaadata. Ka päris näitlejad vaatavad ja imetlevad, et oskaks ma ka nii siiralt ja tõsiselt ülemängida. Ning üks ilus kommentaar oli "kuidas sa võtad firmajuhina tõsiselt meest, kellel lips on munadeni?"

Comments:
Assa pauk, ses tüübis on midagi Markusluigelikku, kui Markusluik mingit paroodiaetüüdi teeb. Hästi pisut.

Aga üldiselt on minu arust suht hästi näideldud, ma mõtlen sellise klipi tarbeks. Ma ei nimetaks seda väga ülepakutuks, pigem on see üks suur samm teleorgaanikale lähemale, seda viimast on Eestis ikka vähe olnud igasugu reklaamides ja muus sellises. Aga see on peaaegu orgaaniline ja kui väga mõtlema ei jää, siis isegi natuke loomulik. Kaugel muidugi täiuslikust, aga no enamvähem juba.

Ainult et mis mõttes "kui see nüüd kuidagi välja peaks lekkima". Kas erinevad kaameranurgad ja montaaž ei tekita kahtlust, et teda on ikka korduvalt ja korduvalt erinevates plaanides tulnud filmida ja et TÕENÄOLISELT kuhugi see ikka siis lekib, sest ega kaameramees nalja ei tulnud tegema.
 
see, kui istudes "lips munadeni on" pole ju mingi probleem. Minu meelest ei saa tõsiselt võtta meest, kellel lips ainult nabani on. Lips peaks püsti seistes ulatuma püksirihmani, ei rohkem ega oluliselt ka vähem.
Aga sõnum on muidugi lihtsale inimesele õige.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?