20080907

wall-e

See oli ilus maailm, mida Pixar eduka meelelahutuse alguses esitas ja animafilmi kogu süžee oli mõnusalt ajuvaba ja inimesed olid toredalt rasvas. Lõpuks harmoonia päästis, veidi läila käik läks peale. Mulle meeldib see, et (lastele) esitatakse karmi tulevikku. Inimesed vajavad kiiksu ja ülekeeratud vinti.

Võiks ju küsida miks pole ma Tartus festivalil? Ma ei ole. Ma kirjutan ja diskuteerin Tallinnas. Nähtavasti on see viga, mis tegelikult võib edasi viia.

Kui ma sõidaks Tartusse, siis saaksin sealt niipalju mõtteid, et ma ei jõuaks nädalavahetusel midagi valmis. Kuid kui tükid valmis ei saa, siis ei saa kunagi ka päris asi valmis.

Milline reede mul oli! Nii pikk päev ja võit ja rahu.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?