20081010

insight

Kuidas teha teatrit nii, et kõik toimub vee all. Vee all on lava, näitlejad ja ka publik.

Ja veealune teater muutub nagunii ise veelkord teatrisk. Kalda publik vaatab veealust publikut ja otsepilti vee alt.

Kuidas paigutada etenduse osana basseini viie minutiga 50 sukeldujat vee alla ja 50 snorkeldajat vee peale.

Kuidas saan ma hakkama keskkonnaga, mille suhtes on mul hirm. Ma kardan vett ja mulle on erutav juba maismaal näha sukeldumisvarustust kellegi seljas.

Ja mulle meeldib mõtestada tänast õhtut kui lihtsat sündmust, sest kui hakata rääkima teatri- ja etendamiskunsti terminites, siis on see idee pea ületamatult tugev.

Kõik võib minna ka metsa, risk on väga suur.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?