20081124

lennukid pühapäeviti ei maandu

Eile astusime Kölnis hotelli vastast kell 5:19 bussi peale. Rong Frankfurti väljus 5:51 ja jõudis Frankfurti 6:54. Kell 9:23 tõusis lennuk õhtu Tallinna suunas. Ilm oli muutumas. Tallinna kohal ütles piloot, et nähtavust pole ja Tallinna asemel maandub lennuk Vanta lennujaamas Helsingi lähedal. Vantas istusime lennukis ca 2 tundi ja nägime aknast paari suhteliselt hirmutavat maandumist.

Reisjad viidi mõne aja pärast bussiga lennujaama ja oli selge, et Vantast enam ei tõuse sel õhtul lennukid lendu ja Tallinna lennujaam oli nagunii suletud, nii kiirustasime taksoga sadamasse ja Tallink Superstariga tulime kuuetunnise laevasõiduga koju. Taksot oli pühapäeva õhtul võimatu linnast saada, õnneks viimane 18 sõitis. Kell 00:41 astusin koju.

Kuid meil läks isegi hästi, sest teine lennuk, mis eile kell 13 päeval Tallinna suunas Frankfurdist lendama hakkas, suundus Riiga maanduma, aga kuna Riia kohal oli lennukeid liiga palju õhus ja maandumisjärjekord oli liiga pikk ootamiseks, siis suundus see lennuk Berliini tankima ja lendas Frankfurti tagasi ja inimesed veetsid öö hotellis ja kuna täna oli Frankfurdi lennujaamas kaos ja kõik lennud olid inimesi pilgeni täis pukitud, siis saavad paljud head inimesed koju alles homme.

Ilm lülitab inimeste elud välja, kui ilm tahab.

Täna kaevasin kaks tundi autod välja, väga tore oli.

Comments: Postita kommentaar

<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?