20081217

küberkiusamine

Kaks ülikondades koolidirektorit.

DIRE1
Kurat, kurat küll.

DIRE2
Mis on Aivo?

DIRE1
Mina ei tea, mis teha. Mina ei oska midagi peale hakata.

DIRE2
Probleemid?

DIRE1
Suured probleemid, kõik küberkiusavad. Kõik õpilased üksteist, õpilased õpetajaid ja isegi õpetajad õpetajaid. Kõik küberkiusavad. Mida väiksemad, seda julmemad küberpunnid.

DIRE2
Kahju sust kohe.

DIRE1
Kogu maailm on jama sees. Küberkiusamine tapab koole. Lapsed tapavad. Küberkiusamine tapab kõik. Tapab elu!

DIRE2
Aivo, ma näitan sulle midagi.

DIRE1
Marti, üllata mind.

Tiriseb kell. Algab söögivahetund Dire2 (Marti) koolis. Lapsed jooksevad koolikotid seljas ümber suure laua. Toovad nõud ja suure poti. Jooksevad käsi pesema. Tulevad istuvad laua taha.

TIINA
Jeeee, söögivahetund!

MAX
Jeeeee, sardellid ja kartulipuder!

Lapsed istuvad ümber laua ja tõstava lusikad.

EERIKA
Kelle kord täna on?

TÕNIS
Ave kord.

Ave tõuseb püsti. Kõik vaatavad talle otsa.

AVE
Palun söögivahetunniks välja lülitada mobiiltelefonid.

Kõik lapsed lülitavad välja mobiiltelefonid.

AVE
Aitäh. Palun söögivahetunniks välja lülitada Ipodid.

Õpilased lülitavad oma Ipodid välja.

AVE
Head isu.

KÕIK
Head isu!

Lapsed hakkavad sööma.

ARTUR
Kellele maitseb kartulipuder?

KÕIK
Jeeee!

TIINA
Nii hea on süüa.

KATI
Nii hea on koolis käia ja teiega koos süüa kartuliputru.

TÕNIS
Mulle maitseb sardell rohkem kui kartul.

ARTUR
Mulle ka.

AVE
Mulle maitseb kartul.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?