20081228

Mängisin eile jalgpalli aastalõputurniiril. Olen sel võistlusel mänginud ca 10 aastat - erinevates võistkondades erinevatel turniiridel. Seal on erineva tasemega liigade jaoks ja erineva vanusega noorteklasside jaoks omad turniirid.

Viimastel aastatel on see turniir kujunenud kohaks, kus ma näen teistsuguseid inimesi, kui ma iga päev näen. Vene võistkondadel on tohutu rõõm seal mängida ja nende sõpradel on tohutu rõõm oma mängivad sõpru kirglikult toetada.

Sama lugu on kaugemalt Tallinnasse kohale sõitnud võistkondadega, nende jaoks on see turniir kuidagi väga tähtis. Võimalus end paljudele näidata.

Mind huvitab lihtsalt alati, et mis elu elavad inimesed väljaspool ühte turniiri, väljaspool jalgpalli. Ja eile tekkis mul hinge kahtlus, et see tohutu rõõm ja entusiasm, mis valitseb mängu pärast, on vaid kontrastiks kurbusele, mis neid igas päevas jälitab.

Ma loodan, et ma eksin.

Mind lihtsalt huvitab, mis elu inimesed elavad ja mis nad mõtlevad.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?