20081230

sebimine

Töövärbamisbüroo. Tööl on kaks meest. ATS ja REIGO.

ATS
Keda otsime?

REIGO
Otsiks täna endale naise.

ATS
Kas kutsume vestlusele?

REIGO
Kutsume.

ATS
Otsi pilte.

Reigo võtab fotoaparaadi ning pildistab naisi.

REIGO
Ats, millist naist sa endale tahad?

ATS
Ma tahan endale sellist naist, kes on msnis ja kohvikus sama.

REIGO
Naised kipuvad päris elus valetama.

ATS
See on alandav. Võtame julged naised, ma tahan, et minu naisel oleks netis ilus nägu, sest siis kõik inimesed austavad mind, kui näevad netis minu naist.

Reigo on lõpetanud pildistamise. Tõmbavad fotod sisse. Reigo ja Ats vaatavad fotosid ja kommenteerivad.

ATS
Liiga rumalad silmad. Kustuta. Liiga kole kleit. Kustuta. Mehega koos pildi peal. Kustuta.

REIGO
Valiks välja parimad ja süveneks.

ATS
Mulle pealiskaudsus ei meeldi.

REIGO
Kui võtta naine, siis põhjalikult.

Reigo valib välja ANNIKA ja Ats valib välja GRETE.

ATS
Sinu naise nimi?

REIGO
Annika Angerjas. Sinu naise nimi?

ATS
Grete Pohlakas. Hakkame otsima.

Ats ja Reigo käivad ringi ja otsivad.

REIGO
Ma leidsin Annika huulepulga.

ATS
Näe, Grete aluspüksid ja kolm paari plätusid Egiptusest.

Reigo leiab pabereid.

REIGO
Annika põhikooli vihikud! Mul tuleb tark naine. Näe, viite puru.

Ats sorib ka paberites.

ATS
Grete armastuskirjad endisele peikale, ma ei taha neid lugeda!

Ats loeb armastuskirju ja muutub närviliseks.

REIGO
Jälk, rõve, igav. Aga meie...

ATS
Mis?

REIGO
Meie? Mina? Mis Annika minu kohta leiab?

ATS
Leiab, mis leiab.

REIGO
Mina olen Reigo Rammus.

Keegi ei vasta.

REIGO
Reigo Rammus!

Keegi ei vasta.

ATS
Mitte midagi.

REIGO
Kuidas see võimalik on?

ATS
Sind ei ole.

REIGO
Jutumärgid algavad reigo tühik rammus jutumärgid lõppevad, läks!

Kuulavad, keegi ei vasta. Reigo hakkab nutma.

ATS
Ära muretse. Mina olen sinu sõber. Mina olen olemas.

Ats hakkab oma asju näitma.

ATS
Minu fotoaparaat, koer, auto, vanaema, firma, jalgpall...

Reigo nutab.

ATS
Reigo mina olen sinu sõber...sinu naine võib minu asju vaadata.

REIGO
Aga mina?

ATS
Reigo, ära draamatse, sind ei ole.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?