20090131

innovatsioonimehed Riho ja Endel

RIHO
Mul on idee.

ENDEL
Räägi.

RIHO
Räägi ja räägi, ega see pole sinu idee.

ENDEL
Mõtlesin, et tahad rääkida...

RIHO
Sina tahad muidugi, et räägiksin, räägiksin sulle kõik oma ideed ära...

ENDEL
Mul ükskõik, räägid või ei räägi...

RIHO
Ah nüüd on ükskõik, mul on väga hea, enneolematu, vapustav, maailmavallutav idee...

ENDEL
Ükski idee pole ilma teostuseta sittagi väärt!

RIHO
Sittagi väärt ja sittagi väärt. Hea idee on kõik. Kui idee on hea, siis kõik kukuvad ta ees lihtsalt pikali. Naks ja valmis. Tehtud. Olemas. Võitja.

ENDEL
Ja-jah.

RIHO
Tahad, et ma räägin siis või ei taha.

ENDEL
Ei taha.

RIHO
Oled valmis?

ENDEL
Lausa hirmul.

RIHO
Paned tähele?

ENDEL
Olen hästi suur kõrv.

RIHO
Hakkame tootma enda väljaheidetest sõnnikut ning hakkame seda klientidele Interneti läbi kohale saatma.

ENDEL
Kuidas?

RIHO
Hakkame tootma enda väljaheidetest sõnnikut ning hakkame seda klientidele Internetiga kohale saatma.

ENDEL
Kuidas see võimalik on?

RIHO
Ma tean, mul oli ka alguses see...

ENDEL
Mis?

RIHO
Ma ka ei mõistnud kuidas keegi enne pole selle peale tulnud. Tead mis ma sulle ütlen. Hea idee ongi lihtne.

ENDEL
See ei ole eriti lihtne.

RIHO
Hea idee on sotsiaalne, ökoloogiline, energiat säästev ning kasutab tänapäeva suhtlusvahendeid. Hea idee on reaalne asi.

ENDEL
Mis selles idees reaalset on?

RIHO
Sõnnik! Sinu sitt on reaalne asi. Inimese sõnniku pealt kasvab kõik.

ENDEL
Aga kuidas on võimalik sõnnik e-mailiga ühest kohast teise saata?

RIHO
See on käkitegu.

ENDEL
Saan aru, et sõnniku saamine on käkitegu, aga transport?

RIHO
Transport toimub hetkega. Vajutad "send" ja ongi valmis. Paned sama mailiga arve ka kaasa. Kõikjal hakkavad kasvama taimed, alged löövad lõkkele ja tead, sa tegelt tabasid ära, mis on selle idee ivade iva?

ENDEL
Noh? Ei tabanud. Ininin mees, põruta!

RIHO
Keegi ei küsi ega ei tea, et see on SINU sõnnik. Anonüümne värk. Autor on surnud.

Pikk-pikk paus.

ENDEL
Mõttel on jumet, aga ikkagi ma ei saa aru kuidas on võimalik läbi Interneti saata sõnnikut.

RIHO
Minult idee, sinult teostus.

ENDEL
Selline ideemees oledki...

RIHO
Kogu oma hiilguses. Vanad reeglid enam ei kehti. Hakka looma!

ENDEL
Lubad, et saame rikkaks.

RIHO
Saame rikkaks ja saame ka respekti. Ideemeestele vaadatakse ikka alt ülesse. Vähe mõnus.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?