20090126

Lennujaamas ootamine

Noored lennujaamas. ANNE, RAIVO, TIIT, MARE, ANTS istuvad lennujaama põrandal, mossitavad, kuulavad oma Ipode ning mängivad oma mobiiltelefonidega. Passivad kottide otsas, tuleb kiirustades KRISTIINA.

KRIS
Tsau. Tsauka. Tsauki.

Raivo tõuseb püsti, näost tulipunane.

MARE
Raivo jäta, Raivo las olla.

RAIVO
Kristiina!

KRIS
Mis on Raivo?

RAIVO
Türa, mida sa endast mõtled?

MARE
Raivo, istu maha!

Raivo hakkab nutma ja istub maha.

KRIS
Kas midagi on valesti?

ANNE
Kristiina, osta endale mobiiltelefon.

KRISTIINA
Mobiiltelefon rikub aurat, ma ei taha, et mu ümber on lained ning minu jaoks on vastuvõetamatu mõte, et iga suvaline inimene saab igal suvalisel hetkel rikkuda mu kulgemist. Me oleme sellest varem ka rääkinud, lähme nüüd lennuki peale.

TIIT
Lennuk läks kaks tundi tagasi ära.

KRISTIINA
Miks?

TIIT
Erakorraline muudatus.

KRISTIINA
Miks mina ei teadnud?

MARE
Sest sul pole mobiiltelefoni.

KRISTIINA
Miks teie lennuki peale ei läinud?

MARE
Sest piletid on sinu käes.

KRISTIINA
Nojah.

RAIVO
Anna raha tagasi!

KRISTIINA
Mis raha?

RAIVO
Piletite raha. Neli tonni kohe siia. Igaühele. Peo peale.

KRISTIINA
Äkki saame järgmise lennukiga minna.

MARE
Meil on majutuse eest ka maksamata, sest sa ei kandnud oma osa õigel ajal üle. Nüüd, kui jõuame kohale, peame rohkem maksma.

KRISTIINA
Ma pole sellest midagi kuulnud, et midagi juba maksma peab.

MARE
Saatsin kõigile info edasi.

KRISTIINA
Ma pole midagi kätte saanud. Minu postkasti pole tulnud. Ma veel täna hommikul vaatasin.

MARE
Tore küll.

TIIT
Maksad kõigile Portugali reisi välja lits.

KRISTIINA
Ahsoo, ma saan aru küll, milles asi on. Laksasin lahti...

RAIVO
Asi on selles, et sa ei hooli teistest inimestest.

KRISTIINA
Te jälle unustasite ära, et mul ei ole e-maili. Mul pole kodus arvutit. Ma ei oska üldse arvutit kasutada. Mulle ei meeldigi arvutid. Mina vaatan oma maja postkasti, kirju pole, kirju pole, aga teie omavahel muudkui kirjutate.

Tiit hakkab Kristiinat kägistama. Või vägistama.

TIIT
Ära mõnita meid. Palu andeks.

RAIVO
Kris, sa ei tohi muuta teisi inimesi endast sõltuvaks sellega, et tahad erineda.

KRISTIINA
Ma ei taha erineda. Mulle lihtsalt ei meeldi iga uue lollusega kaasa joosta.

RAIVO
Kas sul on raske mobiili kaasas kanda või paar korda nädalas e-maili lugeda?

KRISTIINA
Mina ei tea, on see tõesti vajalik?

Noored jooksevad kõik koos Kristiinale kallale.

Comments:
Hahh, väga hea!
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?