20090119

rumalate loosungite aeg, ka ära kliki saasta

Ei, ei, ei. Mul on kõrini sellest, et ühiskondlikult peavad osad inimesed end teistest paremaks. Kole on poliitkampaania tänavatel/netis, kole on ka selle vastus netis ja vastus tänavatel. Tahaks nagu rohkem - mõtteid, mis viivad edasi, mitte mõtteid, mis ründavad sama igavalt ja rumalalt.

Ja ausalt öeldes samamoodi on minu jaoks veidi rumal ka algatus "Ära kliki saasta" Mulle ei meeldiks hoiak, et pean ennast või oma harjumusi teistest inimestest paremaks. Mulle lihtsalt meeldib lugeda asju, mis mind arendavad.

Hoiak "mina ei kliki saasta", ei arendaks mind küll kuhugi. Kui ma tahan, siis ma klikin, üldjuhul on see nn. "saast" lihtsalt igav ja ebahuvitav.

Saasta ründamine saastaga on halvas mõttes vanakool. Pigem propageerida head, kui võidelda jama vastu. Pakun niisama lambist hüüatusi, mis pähe tulevad. Neid loomulikult oleks vaja idee täpsuselt edasi arendada:
kliki end targaks
netis on kulda
arene iga klikiga
iga klikk toogu mõistust

Ma saan aru, et eesmärk on, et iga inimene saaks üleskutsest aru ja seepärast on see nii lihtne kui "ära kliki saasta", aga siiski on rumal sõnum ja kole logo. Mõistan, et ma ei ole sihtgrupp, aga ikkagi ütlen, mis arvan.

Rohkem positiivseid sõnumeid! Rohkem tarkust kui materdamist! Sära ja mõtet. Päriselt ka. Aitab.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?