20090111

twitter, twitter, kes sa oled

140 tähemärki ütlemaks midagi ehk olen nüüd ka twitteris. Ja siin kõrval on ka nüüd twitteri riba. Twitter on kasulik selleks, et saab enda öeldut, olekut netis ühtlustada.

Kuid eelkõige on twitter kasulik selleks, et olla kursis, et mida teevad/mõtlevad teadjamad kui mina. Ja kogu maailm kasutab twitterit, ma tahan ju olla moodne, netis tegeleda asjadega, mis on kasulikud, mitte niivõrd ei raiska aega.

Muidu oli selline päev, et kaotasime jalkas ja mul oli just tunne, et täna mul mäng läheb ja läkski alguses, aga siis läksin uljaks ja põlvest käis krõks läbi, mitte väga tõsine, kuid piisavalt tõsine, et täna rohkem mängida ei saanud ja paar nädalat trenni ei tee. Kaotasime näotult.

Pärast käisin sõpradel külas ja kuulsin muljeid, et kuidas eestlased rändavad, naudivad maailmas päikest ja satuvad jamades, kel varastatakse Tais krediitkaart ära, kes jääb Ghanas malaariasse. Elu on seiklus, maailm on nagu tehniline progress - koge mida tahad, mine kuhu tahad, mine tea kuhu see kõik välja jõuab.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?