20090121

värbamisbüroo sebimine ja kohting

TÖÖVÄRBAMISBÜROO SEBIMINE

Tööl on kaks meest. ATS ja REIGO.

ATS
Mina olen guugeldaja...

REIGO
..ja mina olen guugeldaja. Meie leiame õiged inimesed.

ATS
Keda täna otsime?

REIGO
Otsiks täna endale naise.

ATS
Kas kutsume vestlusele?

REIGO
Kutsume.

ATS
Otsi pilte.

REIGO
Ats, millist naist sa endale tahad?

ATS
Reigo, ma tahan endale sellist naist, kes on msnis ja kohvikus sama.

REIGO
Naised kipuvad päris elus valetama.

ATS
See on alandav. Võtame julged naised, ma tahan, et minu naisel oleks netis ilus nägu, sest siis kõik inimesed austavad mind, kui näevad netis minu naist.

Reigo ja Ats vaatavad fotosid ja kommenteerivad.

ATS
Liiga rumalad silmad. Kustuta. Liiga kole kleit. Kustuta. Mehega koos pildi peal. Kustuta.

REIGO
Valiks välja parimad ja süveneks.

ATS
Mulle pealiskaudsus ei meeldi.

REIGO
Kui võtta naine, siis põhjalikult.

Reigo valib välja ANNIKA ja Ats valib välja GRETE.

ATS
Sinu naise nimi?

REIGO
Annika Angerjas. Sinu naise nimi?

ATS
Grete Pohlakas. Hakkame otsima.

Ats ja Reigo käivad ringi ja otsivad.

REIGO
Ma leidsin Annika huulepulga.

ATS
Näe, Grete aluspüksid ja kolm paari plätusid Egiptusest.

Reigo leiab pabereid.

REIGO
Annika põhikooli vihikud! Mul tuleb tark naine. Näe, viite puru.

Ats sorib ka paberites.

ATS
Grete armastuskirjad endisele peikale, ma ei taha neid lugeda!

Ats loeb armastuskirju ja muutub närviliseks.

REIGO
Jälk, rõve, igav. Aga meie...

ATS
Mis?

REIGO
Meie? Mina? Mis Annika minu kohta leiab?

ATS
Leiab, mis leiab.

REIGO
See, mis sinu kohta kättesaadav on, see sa oledki. Mina olen Reigo Rammus.

Keegi ei vasta.

REIGO
Reigo Rammus!

Keegi ei vasta.

ATS
Mitte midagi.

REIGO
Kuidas see võimalik on?

ATS
Sind ei ole.

REIGO
Jutumärgid algavad reigo tühik rammus jutumärgid lõppevad, läks!

Kuulavad, keegi ei vasta. Reigo hakkab värisema.

ATS
Ära muretse. Mina olen sinu sõber. Mina olen olemas.

Ats hakkab oma asju näitama.

ATS
Minu fotoaparaat, koer, auto, vanaema, firma, jalgpall...

Reigo väriseb ja kõigub.

ATS
Reigo mina olen sinu sõber...sinu naine võib minu asju vaadata.

REIGO
Aga mina?

ATS
Reigo, ära draamatse, sind ei ole.


TÖÖVÄRBAMISBÜROO KOHTING

Töövärbamisbüroo. Kohting. ATS paneb kõik valmis. Õige muusika, viiruki, natuke süüa, viina- ja veinipudelid. Kõlab kell. Sisse astub ANNIKA.

ATS
Tere.

ANNIKA
Tere. Üksi oledki.

ATS
Ei ole. Olen jah. Kõik on minuga. Kõik. Kogu aeg. Kui just, ära ei lähe. Ühendusest sõltub. Üksi olen.

ANNIKA
Mina olen Annika. Kes sa oled?

ATS
Ats olen.

ANNIKA
Reigot pole olemas?

ATS
Reigot pole. Võid otsida igaltpoolt, kuid teda ei leia. Ühtegi jälge pole.

ANNIKA
Seda ma arvasin. Juba otsisin. Mõttetu mees.

ATS
Kus Grete on?

ANNIKA
Grete jäi kaks nädalat tagasi auto alla ja sai surma.

ATS
Ei! Ei ole!

ANNIKA
Olid matused ja kogu värk.

ATS
Ma ei näinud Gretet kordagi. Mõtlesin, et meie vahel on midagi.

ANNIKA
Nüüd, kui ta on surnud, siis enam sulle ei kõlba jah?

ATS
Ma pole seda öelnud.

ANNIKA
Selline mees oledki? Kasutad naisi ära.

ATS
Ei ole. Ma olen väga truu.

ANNIKA
Peaasi, et sa ise endaga rahul oled, kuningapoeg!

ATS
Ei!

ANNIKA
Grete on nii vahva tüdruk, temast on niipalju ilusaid pilte, mil kõigil on niipalju positiivseid kommentaare.

ATS
Ideaalne.

Vaatavad pilte, loevad pildi alt kommentaare.

ANNIKA
Väga ilus tüdruk oli. Piltide järgi oli küll tegemist väga elurõõmsa inimesega, lähedastele inimestele minu sügav kaastunne.

ATS
R.I.P Grete

ANNIKA
Liiga hull, kena tüdruk oli.

ATS
Ma pole ikka aru saanud kuidas ta suri, palun öelge, muidu väga ilus tüdruk ja teda jäädakse kindlalt igatsema.

ANNIKA
Võrratult ilus tüdruk.

Grete fotod kaovad.

ATS
Kommentaarid teevad südamele head.

Ats võtab oma Ipodi välja.

ATS
Tema karaoke.

Ats ühendab oma Ipodi suurtesse kõlaritesse, vaikselt mängib Grete lauldud saamatu karaoke.

ANNIKA
Sul on kuulus naine, peaksid tema üle uhke olema.

ATS
Olengi.

Ats vaatab oma telefoni.

ATS
Tema sõnumid. Minu sõnumid temale.

ANNIKA
Loe ette.

ATS
Ei loe, kahe inimese omavaheline asi.

ANNIKA
Mhm-mhmh.

Ats loeb sms-se.

ATS
Oled minu tinnu-ninnu.

ATS
Tahaksin süüa hommikusööki sinuga ühest lusikast.

ATS
Meie oleme prints ja printsess.

Ats muutub veidi kurvaks, paneb telefoni ära.

ANNIKA
Mis teil siis plaanis on?

ATS
Kellel? Minul ja Gretel?

ANNIKA
Grets on su naine või ei ole? Olete paar või ei ole?

ATS
Oleme. Me käime. Mõtlesime koos reisile minna. Pildistada arhitektuuri ja mängida hotellides padjasõda.

ANNIKA
Ja pärast reisi?

ATS
Pärast reisi kolime kokku. Hakkame kasutama ühte kontot.

ANNIKA
Olete vist õnnelikud.

ATS
Armunud.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?