20090224

Gmail - Töö käib...

Ma ei tea, viimasel ajal on tõesti mingi pidev jama selle suure ja võimsa Gmaili'ga. Pidevalt avaneb "Bad request", peab Safari kinni panema ja uuesti avama. Psühholoogiliselt koormav.

E-mail'i lugemine/e-mail'i lahti olek ühes tab'is on pidevalt oluline, sest e-maili/Gmail'i peale jooksevad mul paljud asjad kokku.

Muidugi on üks legendaarne lause/suhtumine "Ma loen e-maili 2 korda päevas...", mis võib-olla ongi õige suhtumine, aga ma eelistan teada live's, kui midagi kuskilt tuleb või toimub.

Laadimine...

Meil on hetkel tehnilisi probleeme.

Comments:
Moi,

Google ütleb, et aitab selline nupp Safaris nagu
Safari-> Reset Safari

Aga see kustutab peaaegu kogu Su ajaloo koos paroolide ja muude asjadega ära. Ainult Bookmarkid jäävad vist alles.

Google ise on teadlik sellest:

http://mail.google.com/support/bin/static.py?page=known_issues.cs

Error 400 Bad Request on Safari
Users with Mac OSX 10.5.6 may see this error when accessing Gmail on Safari. Please reset Safari or use a different browser to access Gmail while the problem continues, and contact Apple support for further assistance.

Ise olen ka ja kirun Firefoxi (sest ta on lihtsalt kõvasti uimasem, kui oled Safariga harjunud).
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?