20090205

igamehe võimalus

Laua taha istub zürii - esimene, keskmine, kolmas. Keskmine on ilus naine.

Veidi eemal on lavatagune, kus on närveeriv Paul ja kaks saatejuhti. Saatejuhid on kaks noorhärrat.

SAATEJUHT 1
Järgmise võistleja jaoks on showbisnes tuhande miili kaugusel. See on Paul. Mobiilimüügimees.

PAUL
Iga päev ma müün mobiiltelefone. Aga ma unistan teha seda, mille jaoks ma enda arust olen siia maailma sündinud.

Paul astub žürii ja rahva ette.

KESKMINE
Paul, miks sa täna siin oled?

PAUL
Ma tahan laulda ooperit.

Zürii vahetab omavahel kummalisi pilke.

PAUL (kaamerasse)
Ma olen alati tahtnud olla professionaalne laulja. Teha karjääri. Enesekindlus on alati olnud mu nõrgim külg, mul on olnud alati raske olla enese suhtes kindel.

ESIMENE
Olgu, meie oleme valmis, kui sina oled valmis.

Algab "Nessun Dorma" fono ning Paul laulab. Laulab nagu ingel, rahvas kuulab ning kargab käsi plaksutades püsti. Pauli laul toob inimestele pisarad silma. Naistel käib muusika südamest läbi, vappuvad. Paul ajab laulmise ajal käed laiali, on võimas hoolimata oma hambalohust.

Laul lõppeb, Paul jääb rumala näoga žüriisse vaatama. Vaikus.

ESIMENE
Nii, et sa töötad mobiiltelefonide müügimehena ja tegid praegu seda. Ma ei oodanud midagi sellist.

KESKMINE
Mina ka mitte.

ESIMENE
See oli totaalne sõõm värsket õhku. Sa olid absoluutselt fantastiline.

KOLMAS
Sul on uskumatu hääl. Kui sa jätkaks niimoodi laulmist, siis võid sa olla üks favoriite võitmaks kogu võistlust.

PAUL (hästi aralt, kaamerasse)
Aitäh.

Hakkab taustaks mängima Aerosmithi lugu meteoriidi purustamise filmist, kus mängis Bruce Willis, vist on see laul "I don't wanna miss a thing..."

TEINE
Mina arvan, et meil on siin praegu tükike külma argliku kivi, mis muutub teemandiks.

ESIMENE
Olgu, sinu tõehetk noormees. Piirs?

KOLMAS
Kohe kindlasti jahhhh!

ESIMENE
Amanda?

TEINE
Jesss!

ESIMENE
Paul sa pääsesid järgmisse vooru.

PAUL (hästi aralt)
Aitäh.

Paul kummardab ja tema põsed lähevad pungi. Paul marsib lava taha.

SAATEJUHT 1
Palju õnne

Saalis teine kommenteerib.

TEINE
Uskumatu, mul tuli kananahk ihule.

SAATEJUHT 2
Sa oled vist väga rõõmus praegu.

PAUL
Ma olengi, hetkel veidi šokeeritud.

SAATEJUHT
Ja kui Paul suundub rõõmsalt kodu poole, arvab žürii, et võis täna leida midagi väga erilist.

ESIMENE
Mulle meeldivad sündmused/videod/showd, kus keegi, kes ei ole professionaal, omab talenti ja ei ole sellest teadlik, teeb täiesti tavalist tööd ja siis sa näed midagi hoopis muud.

TEINE
Me võib-olla avastasime täna konna, kes muutub printsiks.

Comments:
See Paul sul ikka hingel..
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?