20090215

lemmik netilehed/funktsioonid veebruar 2009

Google Reader - rss lugemine hoiab kokku aega, sagin erinevate netilehtede vahel palju vähem. 93 (foto)blogi, uudistekeskust on mul seal kirjas.

Gmail - olenemata viimasel ajal toimuvates katkestustest on see mu põhiline e-maili keskus ning ka info otsimine vanadest e-mailidest.

Twitter - saab häid linke ja huvitavaid mõtteid. Ka Uusi tutvusi. Hea võimalus postitada mõni uitmõte. Hetkel parim võimalus sotsiaalseks ärksuseks.

Google Docs - põhimõtteliselt olen kogu kirjutamise suures osas Docs'i üle kolinud. Mulle meeldib. Kõikjalt ligipääsetav, kasutan tihti erinevaid läpakaid.

Wikipedia - ikka Wikipedia ütleb mulle, et mis miski on.

Delicious - siia kogun enda jaoks huvitavad lingid, lingid, kus on lugu millegi kohta või lihtsalt ilu või tarkus.

Blogger, Wordpress - ühest kirjutan seda blogi, teisest jalgpallivõistkonna oma, ei kasuta eriti mingeid pauke ja vilesid.

Facebook, Orkut - sotsiaalvõrgustikud, aga kuna ma ei käi üritustel eriti ja mulle ei meeldi endast tehtud avalikud fotod, siis suures osas on need mõlemad muutunud mu jaoks kasutuks. Põhimõtteliselt võtan (saan) infot, et mis üritus, millal kus toimub.

Swedbank - eks ikka on vaja veidi rahaasju, vaadata teha onlines.

YouTube, Vimeo vms - viralvideochart leht saadab mulle iga päev paar head videot ning teinekord ka teised jagavad huvitavat liikuvat pilti.

Flickr, Picasa, fotoblogid vms - vaatan fotosid, mis mu juurde kokku jooksevad. Osad on tuttavatest, osad väljendavad läbi fotograafia mingit suurt meeleolu või sotsiaalselt täpset hetke.

FriendFeed - siin lehel on põhimõtteliselt kirjas kõik (viited), mis netis postitan (Twitter, blogid, Delicious, Facebook).

Internet on suures osas minu jaoks teistega (kirja)mõtete jagamine.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?