20090202

Päev, mil Google Translate vapustas Eestimaad

Kõik mängisid täna sellega. Peaaegu vist kõik. Tundub, et see on jõhker sündmus eestlastele. Loo ainult inimste ellu lisaväärtust ja nad vaimustuvad. Ei lilled, ei kommid pane enam armastama ega armuma, loo juurde funktsionaalsust ja oledki popim tüdruk koduvabariigis.

02.02.2009 sündinud poistele ja tüdrukute pandi Tallinna Keskhaiglas nimeks "Guugl".

LISA. Väike nali pixli gurudelt:
google abil võõrkeelde ja siis eesti keelde tagasi:
Mu isamaa armas, kus sündinud ma! Sind armastan ma järjest ja kiidan lauluga!

Poola keelde ja siis tagasi:
Mu kallis kodumaa, kus ma sündisin! Ma armastan sind ja palvelette laulu kunagi varem!

Tai keelde ja siis tagasi:
Mulle meeldib mu kodu sündi! Ma armastan sind ja ma kehua laule kunagi varem!

Hiina keelde ja siis tagasi:
Mu kallis ema, ma sündisin! Ma armastan sind, ma kehua laulu Forever!

Araabia
Minu kodus, ja ma sündisin! I love you ja ma kunnioitustani laulu kunagi!

Kreeka
Mu kallis kodumaa, mida ma olen sündinud! Ma armastan sind ja kehua laulu kunagi varem!

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?