20090208

Positively boring!

Ma ei oska erutuda Eesti uue turunduslause "„Positively surprising” peale, minu jaoks on see laialivalguv, umbmäärane ja igav. Ei jää meelde, ei pane huvituma ning ka see loovjuhi kirjeldus mõjub veidi eneseõigustusena.

"Heade üllatuste maa" ütlevad enda kohta kõik maailma riigid ja maad.

Riiki on raske meeldejäävalt ja edukalt turundada, peaaegu võimatu.

Kuid, kui lugesin René Reinumägi juttu...
"Helgemad pead, üle maa, tulnud kokku. Otsustanud, et peaks oma maad reklaamima. Nii, et kõik teaksid tast ning tuleksid sinna puhkama ja raha tegema. Leiti, et selleks vaja leida oma maad tutvustav tunnuslause. Mis tooks esile selle, mis maale ainuomast ja erilist. Hakatud siis otsima seda unikaalsust. Otsiti, otsiti, midagi ei leitud. Nii hakatigi reklaamima: Maa - koht kus pole midagi. Ja sõitnudki rahvast üle ilma kohale. Vaatama, seda ilmaimet. Käidud ringi ja imestatud. Tõesti, pole mitte kui midagi. Rääkinud seda õhinal teistelegi edasi. Ja nii voolanudki lakkamatult külalisi maale, sest eks taha igaüks käia korra kohas, kus pole midagi."
...,siis meenus kohe vägisi see plakat!

Comments:
My language sense is tingling!

Väide "positively surprising" EI TÕLKU kui "heade üllatuste maa", vaid LIHTSALT "üllatuste maa":

http://dictionary.reference.com/browse/positively

"Positively surprising" on eesti keeles "absoluutselt üllatav" või "täielikult üllatav" või "tõesti üllatav". Positiivseid üllatusi see ei tähenda.

Pigem siis "Estonia. Positively illiterate."
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?