20090201

Turunduskonverents!

Konverentsisaal. Turunduskonverents.

KONFERANSJEE
Daamid ja härrad, publikum, tänasel konverentsil on jäänud veel vaid üks esineja ja üks ettekanne. Kohe varsti peaks siia jõudma mees, keda kõik palavalt oleme siia oodanud, härra Mark Arte.

Konferansjee klõpsab arvutinuppu, ekraanile ilmub kiri "Mark Arte (riskikapitalist/produtsent/ajakirjanik) - Kuidas ideed töötavad?"

Publiku selja taga olevast uksest siseneb väike mees, kes üritab jõuda lavale võimalikult märkamatult. Kuid see ei õnnestu, peale ruumi uksest sisenemist kargab tema juurde üks mees (FJORD) ja üks naine (TIINA). Mark Arte üritab vältida silmsidet inimestega, kuid see ei aita.

FJORD
Härra Arte, siin on teile tasuta testimiseks meie uus toode ja tutvustusbrošüür...

Fjord pistab Markile poolvägisi vidina ja brošüüri taskusse. Mesimagusalt naeratav Tiina lükkab Fjordi kõrvale.

TIINA
Härra Arte, te olete mu lemmik produtsent maailmas, siin on minu väikese kompanii Filmonist uus film "Naispiloodi pihtimus", palun leidke hetk ja vaadake...

Mark kaitseb oma taskuid, kuid Tiina leiab ikka mooduse kuidas dvd mehe külge pista.

TIINA
Igaks juhuks näitlen ma teile kiirelt treileri...

Tiina hakkab mängima, moonutab amatöörlikult näideldes häält vastavalt selle, mis karakterit või VO-t filmi treilierist jäljendab.

TIINA
Kas sa armastad mind nagu lind või nagu inimene?...Sul on naljakad küsimused...Tõesti, kas tiivad või kallistused?...Tiina, see lend on väga oluline...Kõik mu lennud on olulised...Sel aastal muutuvad naised meesteks ja kas mehi ongi enam vaja?...Ma olen rase...Ma olen nii õnnelik, et sa enam ei lenda...Kallis, ma lendan alati!...Kui sa täna astud lennukisse, siis on kõik läbi!...Ma saan teha ainult seda, mis süda ütleb...Sa ei ole ema!...täna lendavad linnud...

Mark on jõudnud lavale, Tiina ärpleb üksi nurgas oma filmitreilerit, Markile üritab veel mitu inimest läheneda, aga päris esinemispulti ei julge talle keegi järele tulla. Mark ühendab oma mälupulga projektori arvutiga. Alustab.

MARK
Tere õhtust, mul on siin väga hea meel olla, siin, lava peal. Olen Mark Arte, produtsent, promootor, riskikapitalist, ajakirjanik ja ma ei tea kes veel..Räägin teile täna sellest, et mida on vaja oma idee elluviimiseks. Mul on "ideede" kohta öelda vaid kolm asja. SÜVENE Enamus maailma ideid on väga pealiskaudsed, loomulikult on kõik ideed juba enne ära tehtud, aga sa pead kaks asja paneme selliselt kokku nagu pole seda teinud mitte keegi kunagi varem. Enamus filmilugusid, tehnikauuendusi, mis mulle pakutakse on juba mitu korda leiutatud, haruharva näen midagi huvitavat, mis mind totaalselt sütitab. Teiselt tasandilt lähenedes pean ütlema, et enamus "geniaalseid" ideid on teostamatud, sest vaadake igal asjal on kaks külge...on idee ja siis on teostus, ilma üheta pole teist ja tavaliselt puudub "teostus", teostus tähendab, et kuidas on võimalik midagi toota või turundada või miks on miski maailmale vajalik...Teiseks MÕTLE OMAS AJAS Ideed ei tööta minevikus, ideed ei tööta ka tulevikus, ideede on vajalikud täna või homme selles maailmas, kus sina elad. Ärge üritage olla ärimees, kes müüb neegritele helkureid või hiinlastele korvpalle, mõtle selles kultuuri- ja tehnikamullis, kus sa viibid, kuid paku välja midagi uut, loo sotsiaalne lisaväärtus inimeste ellu. Ja kolmandaks ÄRA TAHA RIKKAKS SAADA...enamus inimestel pole ideed sellepärast, et nad soovivad oma idee abiga rikkaks saada või osta endale tunnustust...hea idee on selline, millest sa hoolid rohkem kui rahast või positsioonid, head ideed on need, mis sütitavad väikesi meeskondi ja mille nimel on see väike meeskond nõus töötama nagu hullud...nii kui mängu tuleb suur raha või privileegid, on kõik...Tegelt mul on öelda ainult üks asi. Vaja on ideed, lugu, mõtet. Väga head ideed. Sellist, mis on päriselt väga hea idee, mitte sellist, mille te enda arust räägite väga heaks. Aitäh.

Marki juurde lavale astub üks ülikonnas mees, kes sülitab Markile näkku. Mees marsib ruumist välja. Rahvas vaatab end tatilärakast puhastavat Marki vaikuses.

MARK
Siia ma tõmban piiri. Ma olen harjunud sellega, et mind sõimatakse, aga...vähesed teavad, et mind ähvardati eelmine suvi tappa. Anonüümsed telefonikõned ja e-mailid. Pidin palkama turvamehed oma pere turvama. Vaimselt oli see väga raske aeg. Mulle aitab, kaon areenilt, maailm saab hakkama ilma ühe inimeseta...

Mitmed inimesed tahavad tormata Marki juurde ja ulatada talle oma visiitkaardi, Mark võtab taskust välja Šveitsi ohvitseri taskunoa, hoiab nuga lahtiselt enda ees ning selg ees inimesi jälgides lahkub.

Comments:
Loodan, et etenduse kavalehel või filmi lõputiitrites saab Michael Arrington vääriliselt viidatud?
 
Loomulikult, kui selline lavastus või film peaks kunagi teoks saama, mis on väheusutav. Aga inspiratsioon missugune!
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?