20090328

kui nintendo wii sõidab minust üle

Käisin eile olengul, kus teisel korrusel väikeses toas näitas projektor pilti seina peale ja väikestel poistel olid käes puldid ning nad mängisid Super Mariot, aga see oli hoopis teistsugune mäng, kui minu lapsepõlves, mil Mario hüppas ja korjas tünne. Nüüd Mario lendas maakerade vahel ja jooksis mööda maakerade pinda ringi ja oli peaalaspidi ja teistpidi ja siis jälle teistpidi.

Ja siis ma proovisin hetkeks ka. Mitte Mariot, vaid tennist mängida. Pärast oli ranne valus, sest ma mõtlesin, et ikka jõuga tuleb lajatada.

Mina kardan neid uue aja lapsi, neil on ju nii teistmoodi mõtlemine. Nad on vist niipalju targemad.

Comments:
see Mario on mul ka olemas, väga äge mäng. kõlbab ühtmoodi lastele ja vanadele.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?