20090309

maffia mäng

Kas keegi seletaks mulle ära, et millised on maffiamängud reeglid? Just reaalses elus, et keegi läheb ruumist välja ja siis tuleb sisse ja hakkab lahendama. Mitte Facebooki "mafia wars".

Ma pole seda mängu kunagi mänginud, olen selleks vist liiga kärsitu. Mind pigem hetkel huvitab mäng kui selline ja võimalus avada saladust, et kes keda.

Et kui kellelgi on viitsimist, siis palun seletage mulle selle mängu reegleid. Aitäh.

Ühesõnaga, kas nii käib nagu Wikipedia seletab.

Comments:
a sa olid ju ka 2004 kevadkoolis. seal sai mitu korda mängitud. hiilisid nurga taga?

reegleid ma ei viitsi kirjeldama hakata, aga parim mida mängus teha on küsida poole peal, et mida politseinik tegema peab..
 
Oi oi oi oi, kui halvasti see wikipedia artikkel on kirjutatud... Ma olen justkui harjunud, et kõik wiki-artiklid on hästi ilusasti sõnastatud ja hästi asjalikud... rumalus muidugi.

Aga reeglid on vist üldjoontes nii jah, aga kuna igas seltskonnas ju käänatakse neid reegleid, siis mina pole sellele mängule päris tõsiselt kunagi pihta saanud, ju pole õiget mängu mänginud ka.

P.S: miks on nii, et kui tahta kommenteerida, siis valik "nimi/URL" ei luba ilma URLita postitada, kuigi URL on valikuline, sest URL sisaldavat lubamatuid sümboleid, nähtavasti neidsamu sulgusid, mis "valikulise" ümber on?
 
No need reeglid on kehvalt kirjutatud jah, aga üldjoontes on mäng sama. Mina mängisin esimest korda 11. klassis rattamatkal ja olin väga vaimustunud. Nüüd ma veidi pelgan seda mängu, sest seal peab valetama. JA mul ei tule see hästi välja.

Aga mängu sisu ongi selles, et kes kui hästi valetab või väitleb tühja koha pealt. Ja kõige parema ülevaate annab kui saad ise mängu läbi teha.
 
Jah, mang kaib toesti sellise systeemi jargi, kuigi on vaga palju erinevaid variatsioone ja on olemas ka selline variant nagu Libahunt voi Vampiir, kus on natuke teised tegelased ja rollid.

Mang on vaga kihvt, eriti kui sama seltskonnaga natuke kauem mangida (so mitme kuu jooksul), siis hakkad juba koiki kahtlustama ja nende kaitumisi paremini tolgendama. Minu meelest on see eelkoige loogikat treeniv (haaletuste pohjal on monikord usna hea aru saada, kes on) mang... Kusjuures, kui leian oma arvutist yles, siis panen Wikisse tana uue seletuse, mis on natuke konkreetsem.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?