20090323

minu kuldmuna

Finalistid pandi täna välja.

Arvan nii, et kui arvestada kõiki mõeldavaid plusse ja miinuseid, siis "Oliver otsustab" peaks olema multimeedia kategoorias finalistidest parim. Kuigi äkki hinnati ainult ilu, mitte ilu+sotsiaalsust.

Schhh on finaali jõudnud kampaania arvestuses, kuid seal on vist kõvemad karud ehk Tudish-Piip ja Kaitseingel ees. Schhh.ee on maru pling-pling leht küll, aga pling-pling üksi ei maksa.

Kategoorias/võistlusel "Noored" me vast sel aastal selle tööga silma ei paista, kuigi arvan, et video on meil päris siuke okeika. Enamus piirdus storyboardiga, mis minu arust pole sellise konkurssi eesmärk, kui briifis on sees nõue, et ülesfilmitud video võiks ka olla.

Muidu ei oskagi midagi eesti reklaamist arvata. Tundub, et Kuldmuna ilmutab väsimust. Eelkõige selles osas, et netiasjadele peaks olema mingi teine mõõduvõtt.

Tegin eelmine aasta ainult kaks (kuid see eest suurt) copywriter'i tööd ehk siis "Oliver otsustab" ning schhh.ee, tore, et mõlemad vähemalt mingitki tähelepanu saavad.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?