20090325

mis on rämpstoit

Kui ma satun mõnda Euroopa suurlinna, siis söön ma pea alati rämpstoitu, sest rämpstoit on kõige odavam ja kõige paremini kättesaadav. Kui kahjulik on mõni rämpstoit mõõduka tarbimise juures, selle üle võib lõputult vaielda.

Kooli “rämpstoidust” on kaks sektorit:

Puhvet – tegelikult on puhvetitest rämpstoit reeglitega suhteliselt välja tõrjutud. Koolipuhvetis ei tohiks vist olla saada kõike seda, mis pole hea.

Koolilõuna – kõik, mis koolilõunas on, nähtavasti pole rämps, aga paljude asjade kvaliteedis võib kindlasti ka kahelda, sest kvaliteet ja värskus maksab ning põhiline eesmärk on koolilõuna hoida võimalikult odav.

Arvan, et ERAL teeb väga õigesti, et tööd Tarbija24 lehel demonstreerib. Mitte, et sealt saaks väga adekvaatset tagasisidet, kuid vast algab pisukenegi diskussioon rämpstoidu üle.

Tundes natuke piinlikust oma töö mõjuvuse pärast, aga saades aru, et ei mina ega Teele-Reet ole reklaamitegijad, siis jätaks seekord iseennast igasugustest pärlitest ilma. Isegi võib-olla finaalist välja.

Olen nõus sellega, et kõige parem tõde on selles töös, aga kuna neil pole videot, siis võidutööks ei passiks mu arust pelgalt storyboardiga asi. Nii nagu mina aru sain oligi selle 48 tunni eesmärk seekord midagi reaalselt valmis saada nii plakatil kui videos.

See aasta on tase ühtlane, võitjat on raske ennustada.

Tunnistan ausalt, tarbin rämpstoitu ka edaspidi, aga katsun teha seda mõõdukalt, sest temast nagunii lahti ei saa, on ta ju salakaval. Tavaliselt söön rämpsu reisidel.

Rämpstoit on nagunii meie ümber, peaasi, et ta liiga kaugele ei lähe.


Comments:
Samal teemal räägivad esmaspäevases Terevisioonis (30.03) Heily Aavik kui ERALi esindaja ning ühtlasi lapsevanem ja Roone Roost kui üks konkursil osalejatest - soovitan vaadata.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?