20090402

avatus

Kuidas mulle ühtepidi väga meeldib, et maailm muutub päevadega. Et tegelikult ei saa üldse enam kindel olla selles, et mis saab. Adekvaatset tõde “mis on viie aasta pärast” on järjest vähem. Ja ausalt öelds on päris naljakas kuulata mingeid arenguprogramme mingi asja kohta, et mis toimub nt aasta 2012 või 2014.

Mulle meeldib, kui lõhutakse hetkega võim ja arusaamad, mis on hoidnud inimesi enda võimu all pikalt. Mulle meeldib, kui autoriteedid langevad. Ja mulle meeldib, kui vaikselt imbub avatus kõigisse eluvaldkondadesse.

Kui tahad olla respekteeritud omal alal, siis lisaks professionaalsusele on vaja ka olla arvamusliider. Nii läilalt kui see ka ei kõlaks ja nii rumal kui poleks sõna “arvamusliider”. Ja nii rumal, kui ka poleks väljend “avatus”.

Ma ei mõtle avatust ajakirjandusele. Pean silmas palju rohkemat. Ma mõtlen sisemist kontseptsiooni, et kuidas sa end maailmaga jagad.

Pole mõtet sõdida, sest sõda ei olegi. On ainult muutused, mis on inimese võimust ja oskustest suuremad.

Comments:
Kuidas saab keegi olla arvamusliider või üleülde respekteeritud, kui igal hetkel autoriteedid langevad? Avatuse miinuspool ongi, et lisaks Stanislavskile ja, ma ei tea, Adam Smithile langevad ju järjest kiiremini ka üha uued sub-autoriteedid, ning AVATUSEST saab uue klassi suletus...

Aga muidu olen vist sama meelt.
 
Mhjnaa. Ekspress on ka seda arvamuliidri asja kord teravmeelselt natuke lahanud: http://paber.ekspress.ee/viewdoc/5CAEE37EBCE5AA64C225703600590426
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?