20090402

nõudepesuvahend pole seep?

martkase mina ei saa aru kuidas osad inimesed usuvad sellesse, et nõudepesuvedelikuga (fairy jms) saab ka käsi pesta

eelairam @martkase miks ei saa?

martkase @eelairam ma ei tea, mulle küll ei meeldiks seepi nühkida tassi sisse, iga asi omaks otstarbeks, muidu ju võikski olla ainult üks vahend

veiko @martkase @eelairam Kui juba kodunduseks läks, nõudepesuvahend on minu meelest ideaalne rasvaste ja õliste käte vastu. Muidu seebi poolt!

eelairam @veiko @martkase noh, küsimus polegi, kas nõudepesuvahendiga tuleb kogu aeg käsi pesta, aga põhimõtteliselt ju SAAB. inimeste veidrad usud!

Eemeez @veiko @martkase Miskise mootoriõli vastu on Fairy päris hea jah ...

aabram @veiko @martkase @eelairam Nahaarstid ei soovita. Nahk on õrn organ. No kui just tõesti käed väga õlised on...

Comments:
eelairam @aabram tallinnas on nahaarstil järgmine vaba aeg juunis: võib-olla osa inimesi teeb endale nõudepesuvahendivanne.
 
raidokuurmaa @martkase pesin just käsi nõudepesuvahendiga "Palmolive" .. käed on puhtad.. osa inimesi peseb nõudepesuvahendiga prilliklaase ma tean
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?