20090504

kohaloleku kontroll

Kui ma olen kinos või teatris või kontserdil või isegi peol, siis hakkab mul igav, sest olen surutud kellegi poolt loodud staatilisse mõtlemissüsteemi või atmosfääri.

Aga mul ei valmista mingit raskust arvuti taga istudes või autot juhtides ühte ja sama muusikapala 40 korda järjest kuulata. Muusika mängib taustaks, kui loen või kirjutan või mõtlen.

Ja on kaks äärmust ka asjade lõpetatusest. Osasi asju saan ma teha ainult kas kohe või järjest, sest muidu ei teeks ma neid elu sees lõpuni. Aga teatud asjadele, enamus asjadele, mis mulle meeldivad, enamus töödele, pean ma andma õhku vahele. Kui ma ainult järjest ja kinniselt pusin, siis need asjad söövad iseenda energia ära.

Ma ei tea, mis ma öelda tahan, aga mulle tundub, et ma teen asju või vaatan või loen vms suures osas sellepärast, et seostada seda kõike sellega, mis ma ise parasjagu teen ning kuna valikuid on järjest rohkem, siis ma valin ka järjest rohkem, kus ma tahan kohal olla. Üldjuhul mitte kontrollitud situatsioonis.

Comments:
Mart,aitäh!

Kristi
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?