20090621

5 hetke viimase 36 tunni jooksul

* Arvan, et tean tehnikast midagi ja vahetan Miiduranna maja aias muruniiduki küünalt, puhastan mootorit. Muru on niidetud, jäänud väljaspool aeda väike tutt, kui välja suri ja enam ei käivitu. Arvan, et viga on koormatud küünlas.

* Olen Marguse lõpetamistšillil Sauel ja külalised tulevad ja kingivad ananasse. Mis värk nende ananassisedega praegu on, et kõik kingivad ananasse. On nad tõesti praegu nii head?

* Olen merel, kaatris ning sõidame Tallinna lahel ringi kolmveerandtundi. Pikima päeva õhtul, ilus on see kilukarbivaade. Merel mõtleb inimene alati omi mõtteid. Kuidagi automaatselt süveneb oma pea sisse. Olen väga halb välismaalastega suhtleja, pean seda õppima.

* Teatris aastalõpupidu, fuajees süüakse enda tehtud sushit ja tantsitakse hoogsalt diskolt. Lähen suurde saali, kus laval on dekoratsioon üleval, aga valgust pole, fuajeest kostub vali disko. Kisub tühja saali istuma ja mõtlema.

* Olen Viljandis ja vaatan Kultuurikolledži lõpuaktust ning mõtlen, et kui paljud inimesed päriselt saavad end ära elatada erialadel, mida nad lõpetavad. Ülikoolidest on puudu kaks ainet “Kuidas ma ennast ja oma eriala maailmale ära produtseerin” ning “Miks olen mina ja on mu eriala maailmale vajalik”. Kultuurikolledži rektor ja aktus jätsid sümpaatse mulje, kuid kuulsin jutuajamistest, et inimestel tööd ei ole olenemata, et isekeskis on neil vägev säde silmis.

Viljandi linna uus uhkus Eesti Pärismusmuusika Keskus jättis väga laheda mulje, rohkem selliseid maju ja selliseid aktiviste Eestisse!


Comments:
Oi kui tore, Mart, et Viljandis käisid! Järgmine kord pead ikka meile ka külla tulema.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?