20090609
Indrek Tarand - isiklike ja isiksuslike brändide algus
Ma ei taha rääkida valimistest ega sellest kui palju hääli sai üksikkandidaat parteide ees.
Aga tahaksin öelda üht. Olenemata eluvaldkonnast on saanud "isiklik bränd ja kohaolek" tähtsamaks kui kunagi varem. Järjest vähem huvitab inimesi kollektiivne kuuluvus ja ajalugu. Parteid, seltsid, koolid, teatrid, kinod, meediaväljaanded jms, põhimõtteliselt kõik inimgrupid on kaitsetud üksikisiku "brändide" ees, mida luuakse. Ajalugu ja suurus ei maksa, kui sa ei oska inimesteni minna.
Ühesõnaga, olenemata eluvaldkonnast, ole kohal inimesena. Või muidu varsti kedagi ei huvita, millega sa tegeled.
Võib muidugi küsida vastu, et miks peakski kõiki minu elu huvitavama? Ei peagi. Aga kui sa tegeled valdkonnaga, mis on mingitki pidi mahub mõiste "kommunikatsioon" alla, siis pead sa ise astuma sammu ja kommunikeeruma ja sulle on kogu maailm lahti.