20090604

Kas Twitter aitab Eestis või eestlastele turundada?

Tänase päeva kuumemaid korduvaid säutse on link sellele blogipostitusele, mis koondab Eesti ettevõtete, asutuste Twitteri kontod.

Mõni aeg tagasi ilmus Brand Manual'i blogis viide ühele teisele blogipostitusele, mis oli skeptiline "marketingi-Twitteris":
An interesting article on Twitter – is it a worthy marketing tool? As they say: "…Twitter is an excellent way to reach people with an interest in twittering."
I especially dig the diagram at the beginning of the piece.

Why Twitter Won't Change Marketing
Mina ei tea, Twitter võib ära surra "next big thing"-iga, aga hetkel küll annab eestlaste seas ainult kuuma. Eestlasted sukelduvad Twitterisse tohutu tempoga.

Turundamine Twitteris on loomulikult eraldi peatükk nagu ka "Turundamine eestlastele Twitteris", mis võib olla suures osas ei kattu turundamisega Twitteris.

Õigete liigutustega võib nii firma/asutus kui individuaalne bränd Twitteris sõpru leida, mis aidata kaasa sellele, millega sa tegeled. Eestlased on väike kogukond, sõnum liigub kiiresti.

Ja veel üks tänane säuts, mõttetera:

"Content is king, but marketing is the queen and she runs the household."

Comments:
04.06.2009 Portaalis Twitteriga seotud huvitavaid reflektsioone.

http://veeb.err.ee/exp/portaal.xml (iTunesi jaoks vist veidi teine aadress)

otseviide podcastile (u 3 nädalat veel üleval)
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?