20090728

kas kujundus loeb veel üldse midagi

Ikka ja jälle on mul tunne, et (veebi)inimkonna kolimisel Facebooki ja Twitterisse ja Google Readerisse omab järjest vähem tähtsust, kui ilus ja viledega on su "päris" veebileht. Jah, ma tean, et ma eksin selles küsimuses, et üldistan jälle liialt enese pealt, aga ma tõesti ei ole ammu käinud ühelgil "ilusal" veebilehel. Vaesed reklaamiagentuurid.

Sõitsin öösel rattaga, nii tore on laternate valguses vändata. Keegi ei sega. Ja millegi pärast olen ma veendunud, et lambaliha sobib ainult supi sisse või siis kuidagi spetsilt tehtuna, šašlõkina pole päris see.

Foto ja video elavad häid ja järjest võimsamaid aegu. Aga sa pead nad pistma sinna, kus on inimesed.

Comments:
lambaliha spetsilt oskavad indialased teha, india restoranides saab siin täiesti müstilist lammast. ei usuks, et on lammas, kui silti juures poleks.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?