20090701

koerkala, vanainimeste võim ja surmatunded

Prantsusmaal toimus Cannes Lions 2009 reklaamifestival. Aasta parima reklaami ennustasin täppi, süvenesin täna filmikategooriasse ja ega midagi hullult ägedat ei tunud olevat. Philipsi võidureklaam on põhimõtteliselt ainuke, mis tekitab vau värgi. Siia valisin välja need neli, mis meeldisid. Aga vist on Cannes Lionsiga maailmas sama, mis on Kuldmunaga Eestis - ega enam kõik head tegijad ei viitsi/ei taha oma töid stagneeruvale võistlusele esitada. Aga võitjad tasub üle vaadata, inspiratsiooniks, netis vabalt vaadatavad vist ainult paar nädalat.

Ausalt öeldes ma ei tea, miks mulle see esimene väljavalitu meeldib. Täpselt kohe aru ei saa, mida reklaamib, pikk ja segane lugu, kuid kuidagi eluliselt nüansirikas.



Loomade nummidust kasutavad reklaamides paljud, siin on see vägevalt vajaliku kiiksuga kokku pandud.



Eestis on käimas Maanteeameti kampaania a la "lähedaste elu pole katsetamiseks", kuid palju mõjuvam ja täpsema sõnumiga on see järgnev reklaam a la "mõtle, mis teised tunnevad, kui sina surma saad."



Järgneva sõnumiga kampaaniat/reklaami oleks Eestisse väga vaja, sest ühiskond vananeb ning noored kaasa rääkida ei viitsi. Muidugi toredalt mänguline neutraalselt irooniline idee ja teostus.




Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?