20090819

Koosolekud ja ideed

Mulle meeldivad sellised koosolekud, kus inimesed inspireerivad üksteist. Kus ideede sabast haaratakse kinni ja ruum on mõtetest paks. Kahjuks olen ma sellistel üleinspireeritud koosolekutel viibinud harva. Eelkõige ei oska ma ise teiste inimeste mõtteid edasi arendada.

Üks unistusi on mul kunagi töötada väikeses (3-4 inimest) kollektiivis ja teha mingit asja, millest kõik liikmed väga hoolivad. Leiutada midagi enneolematut. Väikese grupi koosolekud, kus kõik on võrdsed (inimeste teadmised, intelligentsus on samal tasemel, pole alluvaid), on kõige paremad.

On ju olemas ka mittekonventsionaalsed koosolekud - kuskil nurgas hakkavad kaks inimest kõnelema, kolmas tuleb juurde ja juba fantaseeritaksegi. Ja ei saagi aru, et kas see on lõõp või on jutul tõsi taga. Sellistesse nö "suitsunurga koosolekutesse" suhtun ma nii ja naa, tavaliselt jäävadki need ainult lobaks, teinekord muidugi võidakse kokku leppida midagi üliolulist või tuldakse mõne suurepärase idee peale. Aga tähtis on fikseering ja teod.

Igatahes on teatrietendustel (või varahommikustel koosolekutel) tekkinud ideed fikseeritud. Jagame lahkesti, arendage edasi.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?