20090828
Kuidas mõned teatrid obamat teevad
Linnateater jagab Twitteris jälgijate vahel teatripileteid.
Linnateater jagab Facebook "Pages" fännide vahel teatripileteid.
Pole üheselt mõõdetav, et kas selline inimeste kaasamine kaasa aitab ka piletimüügile, kuid teatri lähemale toomise efekt peaks sellise teguviisil olema kindlasti.
Eestlane hakkab ikka arvama ja süvenema siis, kui on võimalus midagi tasuta saada. Ja see on mõeldud kõige paremas mõttes. Infot on nii palju, et väikese kirsiga tordil on aus inimesi meelitada.
Muidugi tekib küsimus, et mida teevad kõik ülejäänud etendusasutused ja produtsendid. Suure hiiud, nt Draamateater ja Vanemuine? Kontserdipidajad?
Ennustan, et õige pea läheb lahti suuremat sorti kultuurürituste massiivne "piletimäng" Twitteris ja Facebookis. Saadakse aru, et FB-s "Event" loomine on suht tühi-tähi. Pean väärtuslikuks selliseid plaane, mis otseselt ei tee ainult oma (kultuuri)sündmus(te)le reklaami, vaid üritavad laiendada tähendusvälja. Nii olen võtnud ka Teater NO99 Twitter'i konto eesmärgiks eelkõige jagada huvitavat.