20090828

Kuidas mõned teatrid obamat teevad

Linnateater jagab Twitteris jälgijate vahel teatripileteid.

Linnateater jagab Facebook "Pages" fännide vahel teatripileteid.

Teater NO99 jagab välja Facebook'i kommuunis "Meister ja Margarita" esikapileteid.

Pole üheselt mõõdetav, et kas selline inimeste kaasamine kaasa aitab ka piletimüügile, kuid teatri lähemale toomise efekt peaks sellise teguviisil olema kindlasti.

Eestlane hakkab ikka arvama ja süvenema siis, kui on võimalus midagi tasuta saada. Ja see on mõeldud kõige paremas mõttes. Infot on nii palju, et väikese kirsiga tordil on aus inimesi meelitada.

Muidugi tekib küsimus, et mida teevad kõik ülejäänud etendusasutused ja produtsendid. Suure hiiud, nt Draamateater ja Vanemuine? Kontserdipidajad?

Ennustan, et õige pea läheb lahti suuremat sorti kultuurürituste massiivne "piletimäng" Twitteris ja Facebookis. Saadakse aru, et FB-s "Event" loomine on suht tühi-tähi. Pean väärtuslikuks selliseid plaane, mis otseselt ei tee ainult oma (kultuuri)sündmus(te)le reklaami, vaid üritavad laiendada tähendusvälja. Nii olen võtnud ka Teater NO99 Twitter'i konto eesmärgiks eelkõige jagada huvitavat.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?