20091019

Kas peaks Tallinnast end välja kirjutama?

Mul on Valgamaal maakoht, kus tunnen end kindlasti kodusemalt kui Tallinnas. Aga kus viibin maksimum 30 päeva aastas. Tallinnas olen ca 10 kuud aastast, ca 1 kuu aastast olen reisil.

Facebookis levib algatus "tallinn aitab? aitab tallinnast!". Võiksin end maale sisse kirjutada ja lihtsalt olla Tallinna linna klient. Aga mina ei tea, kas ikka nii oleks päris õige tegutsemisviis, sest mulle meeldib ka lause "Elades Tallinnas, tuleb siiski mõjutada, mitte põgeneda."

Comments:
Kõige kergem on põgeneda. Aga mis siis saab, kui kõik põgenevad?
 
Ma usun, et paljud mõtlevad nii hetkel. Samas, arvesta sinna Valgamaale jooksevad ka sinu tulud.
 
Kui võimalus, soovitan end igal juhul Valgamaale sisse kirjutada, sest sellest rahast, mis Valgamaa külake sinu maksude pealt saab, on talle kindlasti suur abi.
Väga oleks vaja, et inimesed hakkasid Tallinnast kaugematesse piirkondadesse tagasi kolima, iseäranis on "maale" mõistlikke inimesi vaja.
 
tegelikult ei pääse Tallinna võimu eest kuskile, kui just välismaale ei siirdu. See on katastroof, et pealinn täiega ämbris.
 
Hnjaa. Olen esiki kaalund indä kilulinnast välla kirjutamisele, a' perkele Pyha Byrokratius nõvvab siis indä kummardamist :S
 
Ja iga tallinlane, kes ei taha oma tulumaksukroone Ediku taskusse poetada, külastab järgnevat lehekülge ja registreerib end sõprade-sugulaste poole väikevalda sisse.

http://www.siseministeerium.ee/13724
 
mujalekirjutamise mõte ongi ääremaade maksutuludega toetamine. Tallinna toetad sa niikuinii iga päev ettevõtjate kaudu, ostes poest süüa jne. Sinu maksuraha võiks aga ju minna Valgamaa arenduseks. Neid, kes nii mõtlevad, on minu lähikonnas pigem enamus.
 
kõige targem on aga ikka end sinna linna üldse mitte sisse kirjutada, kui vähegi võimalust on =) ma olen juba kuuendat aastat Tartus õppimas, kuid kirjas veel kodumaakonnas, kuna kavatsen pärast õpinguid tagasi minna.
M
 
jah, olen mõelnud isegi Tallinnast ära kolimist, kuna Pärnu ikka kutsub ja seal löödi nüüd vähemalt kord majja.
Ja tegelikult on ju nii, et üle poole Tallinna elanikest on väga rahul valitseva linnavõimuga ja eriti rahul linnapeaga. Väljaspoolt Eestit vaatlejatele võib jääda küll mulje, et mida see vähemus protsetib..kõik tundub olevat ju parimas korras. Seega olles vähemuses pole mul eriti õigustust ju vinguda vaid võin ära kolida kui ei meeldi...
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?