20091012

Valimisjaoskonna pressiteade

Eile käisid sõbrad mul külas, laual oli head, paremat. Võimalus oli privaatselt vetsus anda oma e-hääl. Pärast seda, kui kõik olid hääletanud ning ühiselt lubati, et häält enam keegi ei muuda, tegime üksteisele teatavaks ka oma eelistused. Siin on toodud üldistatud lõpptulemused, meil kõigil oli pea erinev Tallinna piirkond või vallavalitsus, kuhu hääl läks.

1) IRL Isamaa ja Res Publica Liit 37,5%

2) Reformierakond 25%

3) Sotsiaaldemokraadid 18,75%

4) Kohalikud valimisliidud 12%

5) Rohelised 6,25%

Oli vahva õhtu. Veidi pläkutamise poliitikast, et kas valimised võiksid olla Eestis kohustuslikud nagu Belgias, et ka mittevalimine peaks olema/saaks olla teadlik valik.

Pärast vaatasime veel Superstaari saadet, kõigil oli hea meel, et tüdrukutest Valga esindaja edasi sai.

Sellele lingile klõpsates jõuda Markko piltide juurde, sealhulgas on fotole jäädvustatud ka valimisboks.

Olge marudad.

Comments:
Austraalias on ka kohustuslikud valimised, kui ei l2he, saad trahvi! :)
 
Mart, suure tõenäosusega oleks mul valimata jäänud kui Sa poleks sellist aktsiooni korraldanud. Koputasid mu kodanikukohuse südametunnistusele. Tore!
 
Mulle tundub, et ma panustasin millelegi muule eile õhtul :) Fotokas oli viis pisikest pilti nii õnnetult kössitamas.

http://www.flickr.com/search/?q=%23idee2009&w=28060176%40N08

Ma ei ole selles lingis päris kindel, aga vast leiate ikka üles.

M.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?