20091216

Logopeed ja tühjad raamatukogud

Mind teeb murelikuks kaks asja. Et ei taheta enam raha anda, et koolides oleks logopeed ning see, et raamatukogudele ei anta raha uute raamatute soetamiseks.

Tallinna koolijuhid: linn asus lõhkuma toimivat süsteemi

Säästuaeg rapib raamatukogusid

Mina olen see inimene, kes on elus pidanud käima logopeedi juures. Ma nimelt ei osanud väikesena kirjutada. Ja ega ma ei tea, kas sain sealt ka mingit suurt abi, aga käidud sai. Aga nagu mina tean, siis väga paljudel lastel läheb veidi rohkem aega korrektselt kirjutama või rääkima õppimiseks kui paljudel eakaaslastel. Ja see on täiesti NORMAALNE. Logopeed on äärmiselt tähtis inimene haridussüsteemis.

Ma pidin täna ostma ühe tõlkeraamatu. Luuletused, mis on poola keelest tõlgitud. Oleksin võtnud selle raamatu hea meelega raamatukogust, aga seda pole kojulaenutuseks kuskilt saada. Nähtavasti selline olukord saab lähiaastatel tavapäraseks. Mitte kauged-kauged aastad ei hakka kaduma ajaloolisest raamatumälust, vaid iga uus aasta tõmbub kokku äärmiselt pealiskaudseks. Inimesed lükatakse lihtsalt jõua raamatutest kaugemale.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?