20100208

Läti mägi

Käisin pühapäeval Lätis mäel, mis mulle seal meeldis ja mis ei meeldinud.

Meeldis:
1) Tõstukeid oli palju ja rahvast oli vähe, järjekorras ei pidanud seisma.

2) Hinnad olid vist odavamad Kui Eesti. 1000 krooni ehk 45 latti oli küll ja veel, et kahele inimesele osta viieks tunniks mäepilet, laenutada varustus (lumelauad, saapad) ning korralikult ka mäel süüa-juua saada ning paar latti jäi veel ülegi. Kuutsekal on vist kallim.

3) Pärast sai Elvi poest kaasa ostetud head läti õlut, Dzintars juustu ja head sinki. Toidul on ju igas riigis erinev maitse.

Ei meeldinud:
1) Mäe toidukohas valitses paras kaos - maksid ära ja siis ootasid-ootasid, kuni diskori mikrofoni teenindajad midagi läti keeles pomisesid ning siis rabasid leti kõrvalt olevalt platelt ausõna peale toitu. Paras trügimine ja ebamugavus.

2) Mäepilet oli nii nõrgast kiletamata papist, et mul lendas tükkideks ja kadus ära ning siis pidin all tõstukite juures poistele seletama, et mul on küll pileti kuni kella 19-ni ja siis nad pidid mulle halvas inglise keeles vastu seletama, et mine küsi uus ja siis ma läksin küsisin kassast ja sain ausõna peale uue.

3) Kõik tõstukid on need jalgevahe pulgad, mille tõmme on suht kiire ja ega ma kõige osavam lumelauamees ei ole ning iga korda seda junni jalge vahele ka ei saanud, päris väsitav on selle tõstukiliigiga ca 30-40 korda üles sõita.

Tagasiteel nägime autotulede säras nii sarvedega kui sarvedeta kitse, õnneks ohutult distantsilt. Tore vaheldus oli see reis. Täna on käed valusad.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?