20100319
Noorte Kuldmuna 2010, võit
Läksin täna jalgpalli hooajaeelsele sõprusmängule teadmisega, et pärast mängu tuleb mulle sõnum. Täna õhtul toimus Kuldmuna 2010, kus me selle tööga võitsime noortekonkursi ära. Aimu võidust andis üleeile õhtul saabunud e-mail, kus paluti galal kohal olla. Kahjuks ma ei saanud, jalkasatsi ülesehitus nõuab praegu omad tähtsad hetked.
Ma ei tahtnud sellest Kuldmuna Pesamuna asjast enam osa võtta. Kuid Teele-Reet rääkis mu ära, et viimast aastat mahume vanusesse ja teeme ikka vanade aegade mälestuseks. Ja ausalt öeldes, kui pandi tööd koos tegijate nimedega ülesse, siis oli mul hea meel, et osa võtsime, sest noortekonkursist võtsid osa palju-palju kõvemad aktiivsed reklaamitegijad kui meie oleme või oleme kunagi olnud.
Ausalt öeldes me polegi kunagi reklaami teinud. Oleme lihtsalt koos töötanud disainibüroos Velvet, kus saime lusti sisse, et mis tähendab hea koostöö. Et siis kolm aastat võtsime Kuldmuna Pesamunast osa ja tulemuseks jäi
Noortekonkurss on Kuldmunal siis selline, kus tuleb 48 tunni jooksul luua printreklaam ja video näidis. Seekord oli teemaks Estonian Air ja skandinaaviast talvel Eestisse lendamine.
See on väga konsentreeritud võistlus ja nõuab tulemuse nimel õiget ideed ja õige idee väga jõulist resultaadi poole liikumist. Ja reklaamis kõige tähtsam on tõde. Mitte nali.
Hea koostöö on väga valus ja väga põhjalik ja tulemuslik.
NB! Selle aasta noortekonkursi projekti eduka õnnestumise eest oleme miljon-triljon tänu võlgu ka Jaagule ja Teelele. Nad põhimõtteliselt aitasid meil pool tööd ära teha. Edukas saab tänapäeval olla ainult individuaalsed isiksused ilusti kokku liites.
Aitäh ka Kliff & Klaus Stuudiole, kes andis meile hetkeks oma pinda kasutada. Ja aitäh Kaarlele, kes on alati siis olemas, kui enam kelleltki küsida ei oska.
Cannes ootab meid jälle see suvi. Seekord tahaks hästi palju õppida ning omandada ja end väga ära laadida.