20100607

koertenäitus

Mulle meeldib elus igalpool huvitavates kohtades käia, kus on palju inimesi, kes usuvad iseennast. Nüüd olen ma ka koertenäitusel käinud. Laupäeval oli Kalevi Keskstaadionil miljoneid kroone ringi jooksmas. Kõik iganes tõud ning vähemalt kümne erineva riigi lipud mastis. Ja millist atribuutikat oli soomalastel ja teistel kirglikel koerteomanikel kaasas - telgid on veel väike asi, osadel olid ikka lauad kaasas, kuhu koer ülesriputati ja nii pidi lemmik jäädvustama mällu sirgelt seismise. Ja kuidas osad kohtuniku ees seisvale koerale piirde tagant lihapalle liputasid, et koer ikka täiesti sirgelt seisaks. Puhas kuld. Millised pühendunud hobiga inimesed. Ühel proual oli täpselt nii kõrge saksa dogi, et ta sai selle ümbert nagu mehe ümbert kinni võtta.

Miia polnud ammu näitusel käinud ja jõudsime vara ka kohale. Miia esines setterite naisseeniorite klassis. Paras ootamine ja mopsutamine.
Teele oli ringis tubli. Ja sama tubli oli ka Miia. Kohtunikult tuli hinne "suurepärane". Sama hinde said kümnest nais-setter-seeniorist viis koera, nii tuli uuesti teistega koos sirgelt seista, kuid siis praagiti Miia kaasasündinud konkssaba pärast välja. Nii, et väga tubli viies koht.

Mulle muidugi tegid kõvasti nalja paksud soomlased, kes pidid koeraga kohtuniku valvsa pilgu all ringe jooksma. Koerad oleks kenasti lidunud kasvõi sada ringi, aga mul oli tunne, et nii mõnelgi omanikul oli hing niidiga kaelas selle väikese jooksu peale.

Õhtul käisime teiste koerteomanikega koos grillimas. Kui palju asjamehi.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?