20100630

Kolm parimat reklaami maailmas 2009

Cannesi reklaamifestivali lehel on hetkel (paar nädalat) üleval kõik võitjad. Reklaamis, turunduses läheb pind ainult sogasemaks ja laiemaks, teinekord kirjutan sellest, et mis tulevik toob. Aga hetkel näited kõige kaunimatest võitjatest. Ehk siis filmikategooriast. Grand Prix ei olnud see aasta minu arust särav, mulle näiteks absoluutselt ei meeldi see Old Spice reklaam. Nõmedatesse toodetesse ma ei usu.

Ennustasin täppi filmikategooria kolm kuldlõvi. Need järgmised kolm on absoluutselt mu lemmikud ja mul on väga hea meel, et need said suure tunnustuse osaliseks. Need kolm reklaami on loovuse ja teostuse maailma tipptase.


Canal+/Closet - storytelling hardcore

Loo ja karakteri tähtsust rõhutati peaaegu kõigil seminaridel, et ükskõik mis kampaaniat või turundust teed, et ükskõik palju loodad Facebooki või Twitteri peale, siis peab alati olema lugu ja peab olema karakter. Lihtne ja lööv, kuid puudutav. Ja mida teeb Canal+ selle reklaamiga, rõhutab ja demonsteerib veelkord, et mis on lugu. Et kuidas lugu üles ehitada ja kokku tõmmata. Et kui geniaalselt arusaadav ja maine võib olla hullumeelne lugu. Puhas kuld.




Puma/Love = Football - emotsioon hardcore

Emotsioon loeb. Aga lükka see emotsioon nendele, kes emotsioneerivad kõige rohkem. Emotsioneerivad jõuga, nii, et maa on must. Jah, need on jalgpallifännid. Aga pane nad laulma ilusat laulu. Pane nad laulma ilusti, jõuga ja emotsiooniga ja sa saad midagi väga stiilset. Sama stiilset, kui on Puma kaubamärk. Kuradi geniaalne, lihtne ja puhas. Kuratlik jääb see kummitama.



Johnnie Walker/The man who walked around the world - hardcore näitlejatöö, hardcore tooteeksponeerimine, hardcore formaadist väljaminek

See reklaam on üle kuue minuti pikk. Ja sa ei jäta selle vaatamist pooleli. Lihtsalt see on nii hea, lihtsalt see tüüp ja tema rännak on niivõrd haarav. Nagu ka see, et sul tuleb lihtsalt nii stiilse joogi maitse suhu. See on meeletult täpne reklaam. Keep walking!



Neid kolme reklaami ühendab üks asi - need ei ole massitooted, need on väga keeruliselt välja mõeldud väga lihtsad asjad, mis on kõigile arusaadavad. See on geniaalsus. Mitte teha midagi erinevat, aga teha midagi erinevat kõigile. See on täna hullult raske.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?