20100826

minu idee Garage48 Tartu ürituse jaoks

Osalen homme, ülehomme, pühapäeval Tartus üritusel Garage48, kus 48 tunniga üritatakse väikestes meeskondades luua mõni startupi prototüüp. Kuna ideid saab esitada igaüks (või tähendab mina peaksingi esitama , sest olen osalejate all kirjas kui Team Leader/Project Manager), siis siin on minu idee:
Personal elections tracker

A web and mobile application, where you record WHO you vote for, and WHY. You must log in with ID-card or Mobile ID. Everyone has one vote and one comment. You can keep you choice in private or make it public.

This application has two main purposes:

* You can look back to your previous elections and votes to inform your future choices,

* If many people make their choice “public” before the next elections, it would have major effect on elections innovation. Maybe it's time to move beyond “secret elections”. It is an opportunity for everyone to make their vote count more in the political process by contributing it to the public debate.

Võib-olla oleks aeg 2011 korraldada "avalikud valimised", kus iga hääl loeb. Loeb rohkem, kui klõps arvutis või rist paberil. Võib-olla on võimalik, et inimesed on valmis oma sotsiaalvõrgustikuga jagama oma poliitilist eelistust ning õppima teiste arvamustest. Võib-olla on aeg, kui poliitikute käsilased hakkavad oma nime alt kirjutama, et miks mõni poliitik on teistes parem. jne.

Sama mõte HumanIPO lehel.

See on lihtsalt üldsõnaline kokkuvõte mõttes, mis võib-olla osutub väljavalituks, võib-olla mitte. Igatahes pean ma seda homme ingliskeeles 90 sekundiga presenteerima. Päris hirmus, pole ammu ingliskeelt ametlikult rääkinud, raudselt ei tule mõned sõnad meelde.

Ideedest valitakse välja inspireerivamad ja nii ma siis homme õhtust pühapäeva õhtuni ühte neist kütan. Loodetavasti tulevad lahedad 48 tundi.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?