20100929

Kommentaaride kommentaarid Quotista näitel

Garage48 startup Quotista esimene versioon sai valmis ja on kõigil (raamatu)huvilistele avatud. Palju vajab veel parandamist, täpsustamist, muutmist, aga "lives asi on lives asi". Aitäh kõigile, kes loetud lõike raamatutest jagavad.

Ja juhtus ühe mu lisatud lausega huvitav lugu. Julge vastandus hakkas korjama kommentaare Quotista lehel.


Ning üks minu kommentaar hakkas eraldiseisvana korjama asjalikke kommentaare Facebookis (Soovi korral ilmuvad Quotistasse jäetud kommentaarid Facebooki seinale. Ainult siis tuleb jälgida, et kommentaar ka eraldiseisvana oleks arusaadav). Seega ühest Fowlesi tsitaadist pärines hiljem päris palju väärtuslikku dialoogi. Umbes-täpselt selline olekski mu jaoks unistus Quotistast. Et meil oleks millestki omavahel rääkida. Et meil oleks teemasid, millest rääkimine on inspireeriv.

On öeldud, et Twitter on mäng informatsiooniga. Ideaalis võiks Quotista olla mäng mõtete ja kommentaaridega. Arvutimänge ma ei mängi, aga informatsiooni- ja mõttemängudes olen kõva käpp.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?