20100906

Kuidas siduda reaalne sündmus sotsiaalmeedias tehtava reklaamiga

Eelmine nädal võitis mu jalkavõistkond Väikeste Karikavõistluste finaali Kadrioru staadionil. Seda sündmust tuli vaatama 787 pealtvaatajat. Et sellest pealtvaatajate numbri suurusjärgust aru saada, ütlen võrdluseks, et näiteks laupäeval toimunud karikavõistluste veerandfinaal mängu kõrgliiga klubide Nõmme Kalju - Narva Trans jälgis Kadrioru 163 pealtvaatajat.

Kuidas on siis võimalik, et kahe teise liiga klubi mängu tuleb Kadrioru staadionile vaatama 800 inimest?

Mõned punktid:

* Eestis on võimalik klubijalgpalli vaatama saada inimesi isiklikult. Mängijad peavad kutsuma isiklikult sõpru, võimalusel jagama pileteid. See toimis meil väga hästi. See võib olla mtü projektide võlu, et kõik tulevad kaasa, aga eks ole ikka asi ka selles, et kuidas ise meeskonda kaasad ning kui palju nn. mtü liikmed hoolivad nn. mtü-st. Pole võimalik luua klubi identiteeti läbi millegi muu, kui mängijate isikliku lähenemise oma sõpradele.

* Peab olema midagi jagada ja seda võimalikult heal tasemel sisuga. Koosta Facebooki kutse, mis on asjalik ning kutsuge kambaga viisakalt inimesi osalema. Tee voiceoveriga lühike reklaam, saan aru, et minu tutvused loovtööstuses on keskmisest paremad, aga monteerimine ja voiceoveri pealelugemine on järjest lihtsam. Julge hundi rind on karvane, ära karda eksida, tee reklaam ning palu omadel seda reklaami jagada.

* Hoia oma veebilehte enne sündmust aktiivsena. Kirjuta artikleid (Jaak kirjutas selle toreda intervjuu.) Hea tekst on kõige alus.

* Ära karda, et sündmus on sinu tuttavatele jama. Eesti teise liiga jalgpall pole kõige atraktiivsem asi maailmas, aga pea kõigilt tuttavatelt, kes vaatamas käisid, siame positiivset tagasisidet. Inimestele meeldivad sündmused, kuhu korraldajad ise jõudu panevad. Inimestele meeldivad emotsioonid.

Ühesõnaga, sotsiaalmeedia aitab inimesi saada kindlasti üritusele, kui sotsiaalmeedia reklaami toetab isiklik lähenemine ja võrgustik ning on midagi jagada. Ja ma ei usu, et see valem toimiks ainult jalgpalli puhul, sama vormi võib ja saab kasutada peaaegu iga sündmuse puhul.

Ja siin on väravad finaalist. Tuhat tänu Ahtole, kes kogu sündmuse üles filmis. Postituse alguses oleva foto autor on Maiken Staak.


HÜJK Emmaste poolehoidjate hulk suureneb iga päevaga, loodame oma sõpru üllatada ka tulevikus.

Comments:
Minu arust teete Emmastega tõesti head tööd ja kuna enda klubi 1 endine mängija mängib teil, siis isegi vaikselt hoidsin teile pöialt.

Millest aga pole ma kogu teie muidu professionaalsena paistva sotsiaalmeedia kasutamise aru saanud, on Emmaste kodulehekülg.

Kõik on kena, minimalistlikud menüüd, minimalistlik logo jne..
Aga kõige olulisema - kodulehe loetavuse, olete ära unustanud: punasel taustal must kiri - andke andeks, see on karjuv vägivald silmade vastu.
 
Kõik oleneb brauserist ja ekraanist. Nähtavus kõigub vägagi. Kuigi jah, see on keskmisest ebamugavam kooskõla, kuid vähemalt teab igaüks, et mis värvi vormis me mängime.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?