20060504

änna-nunna

Jõudsin filmiajaloos 30 minutit istuda ekraani ees ja vaadata kultuslikku filmi „Paris, Texas“. Mulle need 30 minutit meeldisid. Hetk hiljem oli palav Toompealt alla lonkida. Panin täna ikkagi jaki alla ka kampsuni. Hommikuses trollis higistasin kõvasti.

Panso ütles, et näitleja, kes laval higistab ei oska lõdvestuda ja seega pole mingi õige näitleja.

Mina pole näitleja, mulle on näärmed lubatud.

Kui olin Harjumäe treppidest alla jõudnud, siis silmasin Moskva kohviku ees mootoratturihiiri. Igal õhtul pargivad nad oma rattad kõnniteele ja räägivad rõõmsameelselt juttu.

Ma ei ütle, et nad käituks nõmedalt. Ju neil on tung seda teha ja mis võiks olla ilusam kui oskus olla endale armas.

Ma ei tea, kas mul saab kunagi olema a-kategooria.

Comments:
kas tead mart et su ploogi rss-feed ei funka nõnda kuis peaks...
 
mmm...mis ma tegema pean, et ta jälle funkaks.

ma tean, et rss on umbes see asi vist, et tahtjad saavad värskelt postitused oma emailile või umbes nii.

nähtavasti on template vahetusega mingi kood või asi äkki kaduma läinud?
 
istun rahvusraamatukogu kohvikus ja raadiost kostuvad piiksud, nii et kell sai kümme ja raamatukogu nüüd avati.

igatahes sain vist asja korda. kas nüüd töötab?
 
jep, nüüd on ok.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?