20060831

lõputute toppide maailm

Ajaleht Postimees demonstreerib ilusti-ilusti, et millisesse kooli siis tasub oma last panna ja millisesse kohe üldse ei tasu. Loevad tulemused. Olen koolidest ka korra varem kirjutanud. Mul hea meel, et mul on ükski kord meeles, et olen millegist varem juba kirjutanud.

Edetabeleid. Rohkem edetabeleid. Kriteeriumeid, mille järgi saab kõik ühte patta pista.

Eelmise nädala Ekspress oli minu arust veidi nagu kohe idiootsuse tipp, Areenis reastati taasiseseisvuse parimad raamatud, parimad näidendid, parimad filmid jne.

Kallid lugejad palun reastage mu kõik blogipostitused paremuslikus järjestuses. Mul oleks seda õudsalt vaja, siis on mul hea olla.

Inimene ei ole number. Ta ei kuulu edetabelisse. Sa oled unikaalne geenius ja sinu teod on kordumatud. Sinu väärtust pole võimalik hinnata.

Istun raamatukogus ja hakkan lugema Ene Mihkelsoni "Ahasveeruse und", sest see valiti ikkagi ju kõige paremaks.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?