20061102

naiste lõhnad

Vahel ma kujutan ette kuidas mõni naine teeb endale hommikul kohvi või teed. Ma pole seda naist kunagi elu sees näinud. Ma proovin ette kujutada inimese rütmi, keda ma ei tunne.

Need naised on riides, mõnel neist on isegi külm. Mõni on unine, mõni on närviline.

Ma kuulen muusikat, mida ta köögis kuulab. Tal on kolm või neli lemmikplaati.

Ta on äärmiselt soe inimene. Aga ta ise ei tea seda.

Pärast on mul hea meel, et ma teda ei tunne. Ma imetlen teiste inimeste hommikuid.

Comments:
Mõnikord kujutan ma ette, et mu köögis on mees, kes keedab mulle hommikuti kohvi. Siis ei oleks nii paganma külm ja saaks linade vahel väsinud ilmel jälgida vaikset maailma.

Mulle meeldivad aknad. Siis kui tuled veel ei põle.

:)
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?