20061123

närvid on ussid

Ma pole väikest Mariat kunagi nii närvilisena näinud, kui eile meie kursuse "Kajaka" läbimängul. Ta süda tagus ja ta oli näost punane. Vat et oleks tahtnud ise lavale joosta. Ma siis soovitasin talle ühte asja, mis aitab alati, kui oled närvis või sul on paha tuju. Endalt tuleb kõikide ruumis olevate inimeste kohta küsida üks küsimus.

Vanadaamidele on ilus naeratada ja mitte laskuda vestlustesse. Tunnen end inimestega rääkides ebamugavalt.

Mul on käes ka jälle unetud perioodid. Kolan internetis ja kirjutan Kotzebue kiirusel ja tasemel näitemänge. Kunagi saan oma visiitkaardile kirjutada "Väljaõppinud grafomaan" või "Paberiga dilentant".

Ühel ilusal maal on ilusad perekonnad ja seal elavad need kallid inimesed, keda meie hulgas enam pole. Jõuluvanad sõidavad seal saanidega, mis töötavad päikeseenergial ja iga laps oskab esitada kahehäälset laulu.

Etv pealt tuli täna õhtul film, kus näidati kuidas üks natuke rumal, natuke trullakas ja samas elujaatav Eesti tüdruk otsis endale Egiptuses meest. Tähendab tegi ta vist eksperimenti, aga lõpuks läks mehele. Mõtlesin, et need naised ja tüdrukud, kes täna vaatasid koos minu ja Mariaga "Kajaka" läbimängu, et need on hoopis teistsugused.

Comments:
kas üks suvaline küsimus iga inimese kohta või mingi kindel üks küsimus? :)
 
kurask, mul on vastupidi - talveuni. ma võin jääda magama hommikul peale ärkamist, dušši all, süües, loengus, autoroolis, sporti tehes ja sajas muus kohas. nagu väike karuott.
ja kõige tipuks on tuju ka halb nagu talluks keegi pidevalt varba peal.
lähen vist uuesti magama nüüd
 
üks kindel siivutu küsimus kõigi inimeste kohta

ma ei oskagi öelda, et kas uni on nauding või kohustus.
 
uni või mitteuni on hoopis enesepetukas.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?